13 marraskuuta 2015

Työpaikka

Sisustus Satiini


Äitiyslomalla ei tule paljon työasioita mietittyä (yrittäjänäkään), varsinkaan kun on niin hyvä työtiimi kaupalla, että voi olla turvallisin mielin ja hyvällä omallatunnolla kokonaan pois kuvioista. Vaikka äitiyslomalla edelleen olen, niin nyt on pakko töistäkin vähän kirjoittaa. Satiini on perustettu syyskuussa 2008, vuodet ovat muokanneet sitä monella eri tavalla. Liiketila on vaihtunut pari kertaa, verkkokauppa kasvanut huimasti ja ehkä myös me yrittäjät sekä työntekijät olemme vähän kehittyneet tietotaidossa vuosien varrella, tai ainakin näin toivon :D

Vauvavuosi tuli sopivaan ajankohtaan siltä osin, että takana oli jo useampi vuosi täyttä työelämää Satiinin parissa. Vaikka pidän työstäni, vaihtelu virkistää. Nyt kun vauvelini on jo lähemmäs 8kk, alkaa olla "muutakin elämää", kuin vauva-arjesta selviytymistä. Päiviin siis mahtuu jo ajattelutilaa muihinkin juttuihin. 

Kävin kaupalla (kuten me yrittäjät Sisustus Satiinia kutsutaan, rakkaalla lapsella on monta nimeä) pitkästä aikaa ja tajusin, kuinka kiva työpaikka minulla onkaan. Varsinkin nyt kun liiketila kasvoi 100 neliöllä, uusi into työpaikkaa kohtaan kasvoi. "Uuden" liikkeen muodonmuutoksen myötä voin vaan todeta, kuinka taitava työporukka meillä onkaan. Laajennus oli täydellinen kaikin tavoin. Nyt voin ihan käsi sydämellä näin sanoa, sillä minulla itselläni ei ole ollut osaa eikä arpaa ko. muodonmuutokseen. Pitkästä aikaa osaan katsoa omaa liikettäni "asiakkaan silmin" ja olen erittäin tyytyväinen siihen, mitä naiset ovat saaneet aikaiseksi minun äitiysloman aikana. Ehkä minun pitäisi olla pidempäänkin poissa kuvioista, kun näin hyvää jälkeä siitä seuraa! 
Olen teistä Anniina, Malla ja Eeva todella ylpeitä. Hyvää työtä! 
Kuvat kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa. 

Joululahjat löytyy Satiinin verkkokaupasta
tai jouluasuun puetusta liikkeestä Jyväskylän keskustasta,
yrittäjähän ei oikeasti ole lomalla koskaan, markkinoinnista ainakaan ;)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti